;3

Blog dla fanów monster high.

piątek, 4 maja 2012

Clawdeen Wolf

                                                           
Wilkołak
Lat: 16
Zabójczy Styl: Jestem zaciętą wyznawczynią mody i chołduję zasadzie: bez głupich żartów. Jestem również wspaniała, działam onieśmielająco i jestem absolutnie lojalna w stosunku do moich przyjaciół.
Dziwaczna wada: Moje włosy można by pokazywać w reklamie szamponu, a to tylko mowa o tym, co rośnie na moich nogach. Depilacja i golenie to zdecydowanie praca na pełny etat, ale to niska cena, jaką płacę za bycie straszliwie Fantastyczną.
Zwierzątko: Crescent, to przerażająco uroczy mały kociak, tak samo puchaty, jak i ja.
Najbardziej irytująca rzecz: Nie znoszę tego, że w szkole jest ciągle tak wiele moich braci i sióstr. Są irytujący, żenujący, i świetnie wiedzą, jak mnie wyprowadzić z równowagi.
Ulubione zajęcie: Zakupy i flirtowanie z chłopcami!
Najbardziej lubiany przedmiot: Ekonomia. Pewnego dnia będe właścicielką własnego imperium mody, dlatego chcę wiedzieć tyle o biznesie, ile wiem o modzie.
Najmniej lubiany przedmiot: W-F. Jedynym powodem jest to, że nie pozwalają grać mi w moich koturnach.
Ulubiony kolor: Złoty. To jedyna kwestia w której zgadzam się z Cleo de Nile.
Ulubione jedzenie: Befsztyk... krwisty.
Sekrety jej pokoju: Dziewczyna lubi samodzielnie upiększać swoją sypialnię fragment ogrodzenia pomalowany farbą w sprayu służy za wezgłowie łóżka na ścianach widnieją mozaiki z tłuczonego szkła a pod nimi mnóstwo szafek na buty
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz