;3

Blog dla fanów monster high.

piątek, 4 maja 2012

Cleo de Nile


Mumia
Lat: 5842 lata (lub coś koło tego)
Zabójczy Styl: Jestem prawdziwą egipską księżniczką nie wyłączając odpowiedniej fryzury, egzotycznej biżuterii, oh i oczywiście okazjonalnie noszę luźny strój z bandaży.
Dziwaczna Wada: Strach przed ciemnością. Tak, jestem potworem ,który boi się ciemności - daj już sobie z tym spokój.
Zwierzę: Hissette, moja słodka egipska kobra. Jej syk jest, szczerze mówiąc, o wiele gorszy niż jej, hmmm, nieco jadowite ukąszenie.
Najbardziej irytująca rzecz: Jeśli ktoś się mnie nie słucha.
Najbardziej lubiany przedmiot: Geometria. Wszystko, co ma związek z trójkątami i piramidami to pikuś, czy może będzie to TT?
Najmniej lubiany przedmiot: Historia. Przybyłam, zobaczyłam, zdobyłam autografy wszystkich ważnych graczy.
Ulubiony kolor: Złoty (jedyne, w czym zgadzamy się z Clawdeen Wolf)
Ulubione jedzenie: Winogrona, zwłaszcza jeśli ktoś mnie nimi karmi.
Przyjaciele: Ghoulia Yelps, Deuce Gorgon
Chłopak: Deuce Gorgon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz