;3

Blog dla fanów monster high.

piątek, 4 maja 2012

Draculaura


Wiek: 1 599 (nie mogę się doczekać 1600 urodzin)
Zabójczy styl: Uwielbiam tonąć w czerni z dodatkiem wiśniowego różu, a czasem noszę też lekką parasolkę, żeby od czasu do czasu przespacerować się w słońcu. Najpiękniejsza różowa parasolka z falbankami, która chroni mnie przed słońcem, ponieważ mimo tego ,że jestem wampirem uwielbiam wychodzić na dwór, gdy świeci słońce.
Sekrety jej pokoju: Wykładana aksamitem trumna w której sypia Draculaura, jest udekorowana metrami tiulu i koronki.
Dziwaczna Wada: Ponieważ nie widzę swojego odbicia w lustrze, wychodząc z domu nie wiem, czy moje ubrania i makijaż są na swoim miejscu. Oczywiście po 1 599 latach praktyki jestem w tym już całkiem niezła.
Ulubiony kolor: Różowy.
Ulubiona potrawa: Jestem wegetarianką, żadnej, paskudnej krwi, lubię więc owoce i dużo suplementów żelaza.
Najbardziej irytująca recz: Brak dań wegetariańskich w bufeterii w Monster High.
Ulubione zajęcie: Uwielbiam się uśmiechać, śmiać i wspierać swoich przyjaciół.
Zwierzątko: Hrabia Wspaniały jest moim przyjacielem do grobowej deski. Jest bardzo dumnym i porządnym nietoperzem, ale ja po prostu nie mogę się powstrzymać i ubieram go w słodziutkie, małe ubranka.
Ulubiony przedmiot w szkole: Kreatywne pisanie, bo uwielbiam opisywać swoje przygody i swoich przyjaciółek.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Geografia. Po 1 599 latach byłam już wszędzie... Dwa razy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz