;3

Blog dla fanów monster high.

piątek, 4 maja 2012

Ghoulia Yelps


Córka Zombie
Wiek: 16 (według potwornej skali)
Zabójczy Styl: Moje rogowe kujonowate oprawki. Pasują absolutnie do wszystkiego.
Dziwaczna Wada: Nie umiem funkcjonować bez porządnego planu dnia i nie za dobrze znoszę zmiany na ostatnią chwilę. Moja natura zombie sprawia, że poruszam się raczej wolno, mam problemy z mimiką i mówię jedynie w...języku zombie.
Zwierzę: Sowa o imieniu Sir Hukacz. Jest świetnym towarzyszem nawet pomimo tego, że nie chcę być moim kurierem.
Najbardziej irytująca rzecz: Zmiany na ostatnią chwilę i potwory, które nie mówią w zombie. Nie ma chyba niczego bardziej irytującego niż spóźnianie się i próby wytłumaczenia dlaczego potworowi, który nic nie rozumie.
Najbardziej lubiany przedmiot: Niestety, ograniczenia zawarte w tym pytaniu uniemożliwiają mi udzielenie na niego odpowiedzi. (Tłum.: nie mogę wybrać jednego.)
Ulubione zajęcie: Uwielbiam czytać i uczyć się nowych rzeczy.W moim planie dnia zawsze znajdzie się miejsce dla książek.
Najmniej lubiany przedmiot: Wydaje mi się, że każdy przedmiot ma coś do zaoferowania. Nawet gra w dwa ognie uczy uników.
Ulubiony kolor: Czerwony.
Ulubione jedzenie: Móżdżki... żartuję. Właściwie to pociąga mnie przygotowywana w pośpiechu, kuchnia masowa.(Tłum.: lubię fast foody.)
Miłość: Wolny Moe
Przyjaciele: Cleo de Nile
Pamiętnik Ghouli Yelps

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz