;3

Blog dla fanów monster high.

piątek, 4 maja 2012

Holt Hyde


<>
Wiek: 16...Tak mi się wydaje!
Rodzice: Pan i Pani Hyde
Zabójczy Styl: Mam ognisty styl maleńka! Serio płomienie dosłownie buchają z mojego ciała. Jestem swoim własnym pokazem świetlnym.Mam również wytatułowany na plecach symbol yin-yang i oczywiście nigdy się nie rostaje z moimi słuchawkami ponieważ nigdy nie wiadomo kiedy zapłonie jakiś beat.
Dziwaczna Wada: Jestem nerwowy. Nie jestem z tego dumny , ale poprostu raz na jakiś czas wybucham , a potem dużo czasu spędzam na przepraszaniu.Ciężko też jest mi zapamiętać niektóre rzeczy.
Ulubiony kolor: Pomarańczowy
Ulubiona potrawa: Ostre skrzydełka. Lubię je tak ostre , żeby nawet dla smoka były za ostre.
Najbardziej irytująca rzecz: Słuchanie nudnej muzyki . Serio , jeśli muzyka cię nie zmienia jest po prostu statyczna.
Ulubione zajęcie: Tworzenie nowych potwornych miksów.Uwielbiam kiedy moje kawałki ożywiają i kiedy wszystkie potwory w domu zaczynają bawić się na parkiecie.
Zwierzątko: Kameleon Crossfade jest najwspanialszym zwierzątkiem na świecie ponieważ moje zmiany mu nie przeszkadzają i całkowicie lubi moją muzykę.
Przyjaciele do grobowej deski: Wszystkie potwory, które lubią moją muzykę.
Ulubiony przedmiot: Teoria Muzyki. Halo, nie jestem w tym dobry przez fart.Wypruwam sobie żyły ucząc się i ćwicząc żeby być w tym najlepszym!
Nielubiany przedmiot: Wszystko pozbawione beatu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz