;3

Blog dla fanów monster high.

piątek, 4 maja 2012

Jackson Jekyll


Jackson Jekyll
Uczeń szkoły Monster High
Jeckson yyyy.jpg
Wiek: 16
Zabójczy
Styl:
Noszę kamizelki, sweter. Mam zwykły styl, który jest czysty, uporządkowany i guziki na dole. To może wydawać się trochę ciche i nudne, ale ostatnią rzeczą jakiej trzeba w moim życiu podkreślić. Jestem głośny i krzykliwy.
Dziwaczna wada: Mój dwojaki charakter sprawia, że niemożliwe może dla mnie być całkiem wiarygodne. Nie dlatego ,że nie chcę się zmieniać ale to jest w sumie jak pełzać i strzelać nie wiem nawet czy ja faktycznie nie przeprowadzam żadnych rozmów przez to.
Ulubiony kolor: Żółty.
Ulubiona
potrawa:
Makaron z serem.
Najbardziej irytująca rzecz: Głośna muzyka. To wtedy właśnie zmieniam się w Wyczesa Hyda i tracę moją krótkotrwałą i długoterminową pamięć.
Ulubione zajęcie: Jestem rzeczywiście bardzo atletyczny, ale nie jak wilkołak oczywiście. Lubię grać w koszykówkę i gry wideo.
Zwierzątko: Kameleon Crossfade on może wtapiać się w każdej sytuacji i nie zwracać na siebie uwagi.
Przyjaciele: Frankie Stein i Deuce Gorgon
Ulubiony przedmiot w szkole: Szalona nauka. Niewiem dlaczego, domyślam się, że to jest w mojej krwi.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Fizyka. Nie lubię ognia a tam niestety musimy go używać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz