;3

Blog dla fanów monster high.

sobota, 12 maja 2012

Spectra Vondergeist


Spectra Vondergeist
Studentka szkoły Monster High
Speccia V.!.jpg Duch
Lat: 16
Zabójczy Styl: Jedwab, jedwab i jeszcze raz jedwab, zaakcentowany tylko odrobiną metalu. Pozwala mi to zwiewnie płynąć i tylko leciutko podzwaniać. Zgodzisz się, że przezroczycty wygląd jest męczący.
Dziwaczna wada: Taak... Nigdy nie poświęcam temu tematowi wiele uwagi. Uważam, że to niezdrowe skupiać się na tym co ktoś robi źle, zwłaszcza w porównaniu że więcej dobrych rzeczy robi się jako umarlak. I nie jestem plotkarą, wbrew tego, co mówią pogłoski, wręcz przeciwnie.
Zwierzątko: Rhuen jest moją upiorną fretką. Wiedziałyście, że nazwa fretka wywodzi się od łacińskiego słowa "furritus", które oznacza "mały złodziej"? Oczywiście, że nie wiedzieliście tego, póki wam nie powiedziałam!
Najbardziej irytująca rzecz: Gdy uczniowie Monster High wątpią w informacje, które posiadam na temat tego, co naprawdę dzieje się w Straszyceum. Bycie jedyną poinformowaną osobą bywa bardzo uciążliwe.
Ulubione zajęcie: Dostarczanie pewnych informacji, niedostępnych od razu ciału uczniowskiemu Monster High.
Najbardziej lubiany przedmiot: Dziennikarstwo.
Najmniej lubiany przedmiot: Matematyka. Jest taka sztywna i nie dająca się interpretować.
Ulubiony kolor: Fiolet.
Ulubione jedzenie: Babka z lukrem. Jest równie lekka i pełna słodkości, jak ja!
Przyjaciele: Wszyscy kochają Spectrę V!
Pamiętnik Spectry

 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz