;3

Blog dla fanów monster high.

piątek, 4 maja 2012

Lagoona Blue


Wiek: 15 lat.

Zabójczy styl:
Najbardziej lubię wypełzać w luźnych spodenkach, topie i japonkach. To na co zawsze mam ochotę to przerażająco dobrze się bawić, czy to surfując, grając w siatkówkę czy obczajać chłopaków z dziewczynami. Lubię też zjawiać się na imprezach w mojej cudownej, małej czarnej, żeby pokazać wszystkim, że mogę zmieniać wygląd.
Dziwaczna wada: Moja skóra wysusza się, kiedy spędzam zbyt dużo czasu poza wodą, więc używam całą masę środków nawilżających. Natomiast chlor z basenu Monster High sprawia, że moje blond włosy robią się niebieskie.
Zwierzę: Neptuna, jest moją piranią. Mam specjalną torebkę, która w rzeczywistości jest małym akwarium, w którym mogę potajemnie zabierać ją na lekcje.
Najbardziej irytująca rzecz: Każdy, kto traktuje ocean jak śmietnik.
Najbardziej lubiany przedmiot: Oceanografia. Jeśli nie mogę być w wodzie, chcę się o niej uczyć.
Najmniej lubiany przedmiot:


Sekrety jej pokoju:
Geologia.Wulkany + skały+ pustynie = mój koszmar!
U wujków zdarza jej się tęsknić za łatwym dostępem do plaży z drugiej strony specjalny zbiornik na wodę w pokoju sprawia że czuje się jak w domu.
Ulubiony kolor: Morski i niebieski
Ulubione jedzenie: Sushi.
Przyjaciele: Przyjaźnię się z każdym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz