;3

Blog dla fanów monster high.

piątek, 4 maja 2012

Robecca Steam


Robecca Steam
Studentka Monster High
Robecca without Penny.png
Robot
Wiek: 116
Zabójczy styl: Ja bym opisała swój styl jako niemodny i stary w obecnym czasie, mimo że zostałam niedawno poinformowana, że byłam całkowicie "steampunk" i dość "nowoczesna". To jest ulga, żaden potwór chce być uważany za nudny.
Dziwaczna
Wada:
Mój wewnętrzny zegar nie zawsze prawdiłowo funkcjonuję i zdarza mi się zawsze przyjechać późno. Wydaje się nie do znaczenia ile alarmów ustawić lub nosić zegarki , nic nie pomaga.
Zwierzę: Kapitan Penny jest moim mechanicznym pingwinem. Skrzydła są zbędne, gdy jest wyposażony w rakiety.
Ulubionye zajęcie: Używam moich rakietowych butów i potrafię robić akrobacje i sztuczki, które sprawiają, że inne potwory muszą się zatrzymać, aby mnie obejrzeć.
Największa ityująca rzecz: Deszcz.
Ulubiony przedmiot w szkole: Sklep metalowy.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Gotowanie. Trochę boję się wrzącej wody.
Ulubiony kolor: Miedź.
Ulubiona potrawa: Mimo, że mój mechanizm nie wymaga tradycyjnych potraw lubię herbatę imbirową.
Przyjaciele: Rochelle Goyle i Frankie Stein

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz