;3

Blog dla fanów monster high.

piątek, 4 maja 2012

Tolarei Stripe


Toralei Stripe (Kizia Mizia)
Uczennica szkoły Monster High
Kotołak
T.Stripe.jpg
Wiek: 15 lat, ale to dopiero pierwsze z moich 9 żyć.
Zabójczy
Styl:
Prrreferuję ubrania, które akcentują mój wrodzony wdzięk. Podkreślam mój styl drapieżnymi dodatkami, by pokazać, że 'nie przyjdę, gdy mnie zawołasz'.
Dziwaczna wada: Pewnie powinnam uważać na moje pazury, gdyż mogą powodować różne dziwne sytuacje...lub nie. Wszystko zależy od tego, na ile jesteś delikatny.
Ulubiony kolor: Pomarańczowy.
Ulubiona potrawa: Mleczny shake i sardynki, ale nigdy zmieszane
Najbardziej irytująca rzecz: Nie lubię być głaskana pod włos.
Ulubione zajęcie: Zapadanie w drzemkę, potem budzenie się z niej i... szybkie zapadanie w kolejną.
Zwierzątko: Sweet Fang to mój młody tygrysek szablozębny. Jest o wiele bardziej chętny na pieszczoty, w przeciwieństwie do mnie.
Przyjaciele: Purrsephone i Meowlody
Ulubiony przedmiot w szkole: Zajęcia teatralne. Świetnie udaję cudzy głos i akcent, co czyni te zajęcia idealne dla mnie.
Najmniej lubiany przedmiot: Matematyka. Wiążą się z nią niemiłe wspomnienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz